Akce: xxx
Aktuální čas: Červenec 2030
Počasí: Dny jsou slunečné a teplé, nicméně pro upíry i mláďata naprosto nevhodné. Teplota v noci se pohybuje kolem 20 stupňů, převážná část nocí je jasná, na nebi jsou vidět hvězdy, ale vyskytnou se i noci, kdy se po nebi prohání blesky a prší.

Listopad 2013

Rositsa Bonev - Mládě

22. listopadu 2013 v 14:27


Jméno: Rositsa Bonev
Datum narození: 4. 10. 2013
Věk: 17 let
Původní bydliště: Narozena v Burgasu v Bulharsku, poté žila v Denveru, v Coloradu

Stig Seven - Mládě

22. listopadu 2013 v 14:15


Jméno: Stig Seven
Datum narození: 1.2.2013
Věk: 17
Původní bydliště: Japonsko, Tokyo, ITABASS*KU
Narozen: USA, Texas

Misty Enns - Mládě

20. listopadu 2013 v 21:39


Jméno: Misty Enns
Datum narození: 7.4.1996
Věk: 17
Původní bydliště: Saltlake city, Tulsa, LA


Jessica Black - Mládě

20. listopadu 2013 v 21:36

Meno: Jessica Black
Dátum narodenia: 4. 8. 2014
Vek: 16
Pôvodné bydlisko: Kanada


Aellai Karydi - Velekněžka

20. listopadu 2013 v 21:31


Jméno: Aellai Karydi
Datum narození: 3. 9. 1963
Věk: 67, vypadající ale sotva na 25
Původní bydliště: Narozena v Koryntu v Řecku, poté žijící v Tulse, Oklahoma


Hledáme profesory

17. listopadu 2013 v 12:31
Škola noci vyhlašuje výběrové řízení na posty profesorů!

Nabízené pozice:
Literatura
Hudební výchova
Dramatická výchova
Výtvarná výchova
Poezie
Šerm
Nauka o koních
Bojová umění
V případě vašeho zájmu na některou z těchto pozic, zašlete prosím svou žádost na email houseofnight-admin@seznam.cz.

Ve vaší žádosti by nemělo chybět:
- plný životopis
- předmět, o který máte zájem
- informace o reálném životě (věk, e-mail, zkušenosti s RPG)
- ukázková hodina (výklad, nikoliv úvodní hodina)

O dalším postupu vás budeme informovat e-mailem.

- Pokud máte zájem učit na naší škole, ale nevybrali jste si z nabídky uvedené výše, je možné žádat i o jinou pozici. Opět napište žádost na výše uvedený e-mail a jako název předmětu uveďte, který nový předět jste si zvolili. Přiložte prosím také stručně důvod, proč si myslíte, že zrovna tento předmět by pro naši školu a mláďata mohl být přínosný.

Profesoři

17. listopadu 2013 v 12:23
Upíří sociologie - Aellai Karydi (V)
Literatura
Hudební výchova
Dramatická výchova
Výtvarná výchova
Poezie
Šerm
Nauka o koních
Bojová umění


Zkratky za jmény:
V - Velekněžka školy noci
E - Erebův syn

- První písmeno jméno je odkaz na profil profesora. Pokud na něj kliknout nejde, daný člověk nemá profil vytvořený.

Studenti

17. listopadu 2013 v 12:21
3. ročník

Amallia Verde
Charlotte Alexandra Argent
Cukalend Mongomery
Jessica Black
Jesse Queen
Kimberly Samantha Morgan
Misty Enns
Nathaniel J. Cunnigham
Rebeka Wolfava
Redisse Harmönia
Rositsa Bonev
Stig Seven

4. ročník
XXX

5. ročník
XXX

6. ročník
XXX


Zkratky za jmény:
PD - předsedkyně Dcer a synů noci
D - členka Dcer noci
S - člen Synů noci

- První písmeno jméno je odkaz na profil studenta. Pokud na něj kliknout nejde, daný člověk nemá profil vytvořený.

Detailní popisy míst

17. listopadu 2013 v 12:17
Na pozemky Školy noci v Tulse se dostanete pomocí velké, těžké brány. Vypadá to, že je perfektně zabezpečená a pevná, to aby se tam nedostal nikdo nechtěný. Kov je místy trochu zrezlý, ale nijak to jeho odolnost nenarušuje. Nahoře, v asi dvou a půl metrové výšce - tak je brána vysoká, jsou špičaté, ozdobné hroty.
Kolem celého pozemku je obehnaná vysoká, kamenná zeď.
Když se dostanete za bránu, můžete spatřit několik budov. Tou první, která vás nejspíš upoutá je Nyktin chrám. Je největší a nejhonosnější. Po jeho pravé straně stojí tělocvična a vedle ní stáje, na které navazuje budova, jejíž dveře jsou pevně zamčené a vlastně nikdo kromě velekněžky netuší, co se za jejími dveřmi skrývá.
Po levé straně Nyktina chrámu stojí obrovitá, na první pohled stará budova. V ní se nachází samotná škola - učebny, jídelna, divadelní sál, sborovna. Malou chodbičkou se přes ni dostanete do druhé velké budovy. Tam se nachází dívčí a chlapecká kolej. Když se tam budete chtít dostat z venku, pro chlapce je levý vchod, pro dívky pravý. Mláďata společně obývají přízemí a první patro. V druhém patře se nachází profesorské pokoje, ve třetím poté byt velekněžky.



Informace pro nováčky

17. listopadu 2013 v 12:07
Jste tu poprvé a ještě se zde nevyznáte? Přijde vám to nepřehledné a nevíte, kam se podívat první? Máme tu pro vás návod, který vám snad trochu pomůže.

Registrace:
Registrace - zaregistrujte se u nás. Pečlivě vyplňte všechny údaje a potom se vrhněte směle do hraní.
Informace pro nováčky - Zde se právě nacházíte.
Hledáme profesory - přijde vám, že vám nestačí hraní studentíka? Chcete být autoritou? Potom se podívejte do téhle kolonky.

Nutno přečíst:
Škola noci - přečtěte si něco o tom, jak to na škole noci chodí, jak to bylo právě s naší školou kdysi dávno. Je to důležitá věc, která by ve vašich znalostech neměla chybět, když chcete hrát zrovna naše RPG. Nic víc vědět nepotřebujete.
Školní řád - věc, kterou byste měli mít pečlivě nastudovanou. Proto vám doporučuji, abyste si ji ještě před registrací nebo hned po ní pročetli.
Pravidla RPG - i v RPG existují pravidla. A pokud ho chcete hrát dobře a kvalitně, bylo by dobré, kdybyste ta pravidla znali. Proto neváhejte a vrhněte se směle do čtení tohoto článku.
Tvorba postavy - Tohle by měl být jeden z prvních článků, které po registraci přečtete. Je důležité, aby o vás ostatní věděli, abyste vy měli pevně dané body, podle kterých se budete řídit. Proto profil vaší postavy by měl být jednou z prvních věcí, kterou uděláte.

Knihy:
Herní - místnosti pro hraní. Tam si hraje do sytosti, ale pamatujte na všechna pravidla, která jsou daná!
Neherní - slouží pro vaše otázky i nápady. Cokoliv budete potřebovat, stačí napsat do těchto dvou knih. V NON - RPG knize můžete jen tak pokec, bez hraní, bez zábran.
Detailní popisy míst - Chcete vědět, jak to kde přesně vypadá? Potom je dobré, když se podíváte právě sem.

Seznam postav:
Zde najdete každou postavu, která prošla pod našima rukama. Současné i minulé. Nejen jejich jména, ale i jejich profily.


- Každý nově registrovaný student by měl zaslat svůj plný životopis. Jak ho vytvořit najdetezde. Pokud stále nevíte, jak na to, zkuste se inspirovat jedním ze zde už zveřejněných profilů. Vhodné je k životopisu zaslet i fotografii postavy.

Tvorba postavy

17. listopadu 2013 v 12:01
Myslím, že by bylo fajn, když už se tady zaregistrujete a máte svou postavu, abyste si sepsali alespoň něco málo o ní a z toho abyste vycházeli. Myslím tím samozřejmě to, jak vypadá, jak se chová, co se jí líbí a nelíbí a jaká by její minulost.
Profil bude mít několik částí, která by tam určitě měly být a já se vám je pokusím alespoň trochu přiblížit, abyste věděli, co a jak máte napsat.
Je vhodné psát ve třetí osobě, tak, jak se hraje RPG (tedy že má ráda... narodil se, chová se takhle...). Nebudu vám samozřejmě nic říkat, když to napíšete jinak, tedy třeba v první osobě, ale už to nezní tak, jak by mělo.

1. Jméno - Vaše jméno, které jste napsali v registraci. Vybírejte ho pečlivě, protože každý může mít zatím pouze tři postavy, později se tento počet samozřejmě ztenčí. Proto ho vybírejte tak, abyste s ním vy byli spokojení a nechtěli ho za měsíc změnit. To by se opravdu nehodilo.
Jméno by nemělo být notoricky známé. Proto prosím, aby se zde neobjevovali Cullenovů, Potterové, Redbirdové, Hathawayeové apod.

2. Datum narození - Mláďatům je od 15 do 17 let, datum narození by tomu měl tudíž odpovídat. Profesorům by mělo být nejméně 30, však stále vypadají mladě. Pamatujte prosím na to, že máme rok 2030, proto tomu rok narození přizpůsobte.

3. Věk - Ten, který jste si zadali v registraci, ten, který si vyberete.

4. Původní bydliště - Teď samozřejmě všichni bydlíme v Tulse, ale někdo se narodil někde jinde, jinde poté bydlel. To všechno se zde může objevit, dejte průchod vaší fantazii.

5. Popis - Do popisu patří to, jak vaše postava vypadá. Ne její chování! Pokud chcete vyjádřit povahu, vyjádřete jít tím, že se pořád usmívá apod.
Nešetřete, místa zde máme dost. Neomezujte se pouze na to, jaké má oči, vlasy, tělo, oblečení. Vždy přeci občas zčervená, tady má jízvu, rptoože spadla ze stromu, když byla malá, tady se najde piha, trochu kulhá, vždy nosí jednu náušnici takovou a druhou takovou, miluje barevné tkaničky nebo voní po skořici? Jen se pořádně rozepište, ať toho víme co nejvíc!

6. Zájmy - Každý člověk se rád baví, když má trohu volnho času. Nikdo jen nesedí a nekouká do zdi. Máte to tak vy, má to tak vaše postava. Proto se i tady rozepište. Ráda plave, čte, hraje na flétnu, zpívá, skládá básně, cvičí jógu? My to hceme vědět.

7. Povaha - Jak se vaše postava chová, jaké má zvyklosti, špatné i dobré vlastnosti? Ale nepřehánějte. Každý má nějakou dobrou i špatnou vlastnost, nikdo není dokonalý. Nikdo se v jedné situaci nezachová stále stejně. Snad možná každý rok si na Vánoce dává coca colu a na Halloween sořádá kupu bonbónů...

8. Životopis - I tady se nebojte rozepsat. Vždyť i když je vaší postavě pouze 16 let, už něco nažila. Od narození, přes dostání houpacího koně na Vánoce a koupení psa v devíti letech až po příchod na Školu noci.

Pokud si takto sepíšete profil (prosím psát bez těch čísel, která tam jsou...), pošlete ho na houseofnight-admin@seznam.cz

Pravidla RPG

17. listopadu 2013 v 11:59
Úvodem:
RPG je věc, která by vám neměla zasahovat do života. V překladu z role playing game znamená hra na hrdiny. A o to tam jde. Vy si vytvoříte svou postavu, za kterou poté hrajete. Samotná hra je lehká, nenucená, takže když se vám hrát nechce, nehrajte. A taky byste do ní neměli míchat svůj reálný život. Vám možná není ten den nejlépe, ale proč by i jí mělo být hrozně?
Vaše postava je originál, takže prosím nikoho nekopírujte, ale zapojte svoji fantazii. O to tady vlastně i jde. O fantazii.
Pamatujte na to, že celou hru řídíte nejen vy, ale především člověk, kterému se říká Vypravěč. Ale o něm podrobněji až později.

Zákazy:
I v RPG existují zákazy, které by se neměli porušovat. Kazí to celou hru, proto je dobré se jim vyhnout.

Mary Sue - Je to dívka, žena, slečna, zkrátka postava ženského pohlaví, která je dokonalá, nejkrásnější, nejhezčí, nejoblíbenější a další nej. Všichni z jejího okolí ji zbožňují a ten nejkrásnější chlap na světě má oči jen pro ni. Nebo naopak. Celá rodina ji zavrhla, nikdo ji nemá rád, ale ona je stále nejkrásnější a nejlepší.
Proto prosím, ať je vaše postava normální, průměrná. Ať má nějakou tu vadu na kráse. Ať je trochu oplácaná, má krátké nohy do X nebo zplihlé vlasy. Ale hlavně. Vždyť musí! mít nějaké špatné vlastnosti. Každý není dokonalý a jen přátelský, milý, citlivý, obětavý. Podívejte se sami na sebe, inspirujte se sami sebou nebo někým ze svého okolí…
V mužském provedení se toto stvoření nazývá Gary Sue. I tady vám radím dobře, abyste se mu vyhnuli. Gary Sue je v podstatě to samé, co Mary Sue, akorát je ten největší borec na světě, tvrďák, kterého nic nezaskočí.
God - moding - To znamená, že v podstatě hrajete za jinou osobu. A prosím, i to je zakázané. Nevypůjčujte si postavy nikoho jiného. S jeho svolením ani bez něj.
Drama - Tomuhle se, prosím, vyhněte. Nikoho nezajímají vaše výlevy, nemusíte dělat nejvíc utrápenou, nejubrečenější slečinku. Věřte, že na to se nedá koukat a co teprve potom ti, co s vámi hrají? Ušetřete nás toho…
Smajlíci a odkazy a věci jim podobné - Pryč s tím! V RPG je tohle přísně zakázáno, takže se jim vyvarujte a ať vám ani jeden jediný neujede!

Dodržujte:
Vypravěč - Je to osoba, kterou mohou hrát jen pověřené osoby. A ti, kdo ho nehrají, ho ale musí poslouchat! Vypravěč je osoba, která může cokoliv. Takže když na vás spadne meteorit, neodporujte, ale pouze krásně zahrajte, že na vás spadl meteorit! Mí drazí, na Vypravěče se NEODPOVÍDÁ! Takže žádné:


Daniell: *sedí na lavičce a vyhřívá se v odpoledním sluníčku. Větřík jí čechrá světlé vlásky a ona se blaženě usmívá*
Vypravěč: Lehký, letní, větřík se z čista jasna změní na divoký vítr, obloha se zatáhne. Nejenže začne silně foukat, ale začne i pořádně pršet, takže Daniell sedící na lavičce je za chviličku celá promočená a z nedalekého stromu jí do hlavy silně praští utržená větvička.
Daniell: //Ale Vypravěči, proč zrovna já?! To přeci není možný, aby se to stalo takhle rychle!
- Tak tohle prosím NE. Vypravěč může všechno, takže vy si v RPG pěkně odehrajete, co byste asi tak udělali vy, co udělala vaše postava. Asi takhle:
Daniell: Co-?! *vyjekne překvapeně, zvedne hlavu k nebi a rychle zamrká. Když ji větvička praští, tak se chytí za bolavé místo* To bolelo! *fňukne a rychle se zvedne, aby se dostala do budovy, snažíc se vyhýbat se dalším stromům, aby ji nepraštila další větvička*
- Tahle ANO

Myšlenky - Tedy to, co si vaše postava myslí. To se do RPG nepíše. Nepište to do hvězdiček, nepiště to nikam. Snažte se to vyjádřit jinak, třeba obyčejnou řečí, pomocí gest, mimiky, čímkoliv, ale ne v hvězdičkách!
NON RPG poznámky - Snažte se jich vyvarovat! Používejte je co nejméně, na konverzaci mezi sebou máme ICQ, Skype a jiné programy. Proto když to bude velmi, ale opravdu velmi, nutné, pište je za dvě lomítka - //.
S tím souvisí i psaní vlastních poznámek z reálného života (dále jen RL). Vynechejte to. Vaše postava neví, co vy v RL děláte, to víte jen vy. A ona určitě nedělá přesně totéž, co vy, ne?

A dále…
- Uvědomte si, že existuje něco jako interpunkční znaménka, měkké a tvrdé i/y a pravidla českého/slovenského pravopisu. Snažte se tedy psát co nejvíc čitelně. A nepoužívejte jiný jazyk než je čeština/slovenština.
- Uvědomte si, že vaše postava se nachází na jednom místě. A jelikož nemá super dlouhé a super slyšící uši ala bratři Weasleyovi, tak neví o tom, co se děje na nádvoří, když se nachází v jídelně. To zkrátka není možné. A rozhodně neví, že Susan se cucala s Victorem v tělocvičně, když ona zrovna byla v koupelně… Pokud jí to ovšem v RPG nesdělil někdo jiný, kdo je při tom viděl.
- Pokud přijdete poprvé do jídelny, určitě nebudete všechny zdravit jménem. Asi těžko budete znát každého ve svém okolí, když s většinou těch lidí jste se v životě neviděli…
- Pokud máte potřebu popisovat detailní pohlavní styk i jiné sexuální záležitosti, dělejte to jen na místech tomu určených. Jinde se tomu vyhněte či to omezte na pár příspěvků. Ne každý je na tohle zvědavý.
- Hraní za cizí postavy je přísně zakázáno, takže to ani nezkoušejte!

Jak na to:
Tady si jednoduše vysvětlíme, jak na RPG, aneb tedy to, jak hrát. Nehledejte v tom žádné složitosti, je to velmi jednoduché.
Vaše příspěvky by měly mít myšlenku, ale hlavně… snažte se je nemít strohé, rozepište se! Nevyhýbejte se popisům vzhledu, oblečení, detailně popsat chování, mimiku, gesta. Cokoliv.
Pište v přítomném čase. Vše, co vaše postava dělá, se píše do hvězdiček. Jak už je výše zmíněno, myšlenky se do hvězdiček nepíší. To, co postava říká, se do hvězdiček nepíše. Snažte se dodržovat i velká/malá písmenka a mezery za interpunkčními znaménky, ne za hvězdičkou!

*vesele přihopká, široký úsměv na rtech a už tak jde poznat, že má dobrou náladu. Rozhlédne se po spolužácích.* Ahoj! *vyhrkne a vykulí očka, rozhlížející se kolem.*
- Přesně takhle je to dobře.
*Přišla a rozhlédla se kolem.* Bože! *protočila očima a zase odešla*
- Tohle je špatně a hlavně to nedává vůbec smysl. Raději do místnosti ani nevcházejte, pokud máte v plánu hned odejít…

Chovejte se reálně, na lidi, kteří s vámi mluví, reagujte přiměřeně situaci. Žádná hysterie, pokud to není nutné…

Školní řád

17. listopadu 2013 v 11:58
Práva studentů:
1) Student má právo na vzdělání a svobodné, nutno podotknout slušné, vyjadřování se k záležitostem, které se týkají školy či jeho osoby.
2) Student má právo účastnit se akcí, které pořádá Škola noci či organizace s ní spojené.
3) Student má právo na odbornou konzultaci či náhradní hodinu s profesory.
4) Student má právo zapojit se do chodu Školy noci, stejně jako má právo stát se členem Dcer a synů noci.
5) Student má právo navštívit i jinou kolej, než je mu určená. Do své koleje se musí ale vrátit do 23. hodiny.
6) Student má právo vlastnit kočku. Nikoliv ale proti její vůli. Kočka si vybírá majitele, ne naopak.
7) Student má právo oblékat se dle své vlastní vůle. Je ale jeho povinností nosit po celý den na oblečení znak ročníku, do kterého náleží.
8) Student má právo opustit Školu noci v době osobního volna.


Povinnosti studentů:
1) Student je povinen docházet řádně na vyučování a plnit své studijní povinnosti.
2) Student je povinen poslouchat kteroukoliv autoritu, v kterémkoliv případě, pokud se nejedná o protizákonnou činnost. Takovýto případ je povinen ohlásit vedení školy.
3) Student je povinen vykat každému dospělému upírovi, který se na Škole noci nachází. Pokud se nejedná o profesora, může se s určitou osobou domluvit jinak.
4) Delší nepřítomnost na Škole noci je student povinen hlásit vedení školy. Student by neměl zapomínat, že po dobu delší než měsíc by se měl zdržovat poblíž jiné Školy noci, jinak hrozí, že nedokončí přeměnu.
5) Student je povinen dodržovat školní řád.

Zákazy:
1) Je zakázáno jakkoliv narušovat soukromí ostatní obyvatelů Školy noci. Ať se jedná o šikanu, vydírání či něco jiného.
2) Je zakázáno změrně ničit majetek Školy noci i jejích obyvatelů. V takovém případě je student povinen škodu zaplatit.
3) Je zakázáno opouštět Školu noci v době vyučování.
4) Je zakázáno opouštět Školu noci s nezakrytým tetováním a se znakem ročníku na oblečení.
5) Je zakázáno kouřit, požívat alkohol a drogy v prostorách Školy noci.
6) Jakákoliv činnost v rozporu se zákonem či řádem školy.
7) Jakékoliv jiné vztahy než přátelské a na profesní úrovni mezi profesory a studenty jsou zakázané.

Profesoři:
1) Profesor je povinný na požádání vysvětlit studentovi látku.
2) Profesor má právo studentovi udělit trest, pokud si ho zaslouží.
3) Profesor má povinnost řádně vykonávat svou práci, tedy vyučovat.
4) Profesor je povinný zapojit se do chodu školy a organizací s ní spojených.
5) Profesor má právo vypravěčovat.
6) Profesor je povinný dohlížet na chování studentů, případně je potrestat, ale nejprve poučit nad chybami, které udělali.

Škola noci

17. listopadu 2013 v 0:10
Právě jste se dostali na stránku, která je věnovaná RPG hraní (Role playing game) na téma knih, série, Školy noci od spisovatelky P. C. Castové a její dcery Kristin Castové.
Naše internetová Školy noci není úplně a nebude úplně stejná jako ta v knihách. Něco si přidáme, něco naopak odebereme.
Nikdo, koho z knih znáte, zde není. Tudíž žádná Zoey, Neferet, Darius, nikdo... Oni nikdy ani neexistovali, my si jedeme vlastní linii, ve které oni neexistují. Tudíž tedy nemáme červená mláďata ani červené dospělé upíry. Tulačky existují, ale naše Škola noci a Dcery temnoty s nimi nemají vůbec nic společného.
U nás na škole není nikdo takový, jako je mentor, dokonce se ani neumírá - to snad jen v případě, že byste chtěli ze Školy noci odejít.
* * *
Kdysi dávno, je tomu už asi 100 let, byla Tulská Škola noci jednou z nejlepší škol pro mladé upíry, které ve světě existovala. Postihla ji ale nehoda. Nikdo dodnes neví, proč se to stalo, ale na škole začala mláďata umírat tak, jako nikde jinde. Upířím světem se začalo šířit podezření, že škola je prokletá. Snad Bohyně na ni uvrhla zlé kouzlo, když se jedna z budoucích velekněžek obrátila proti ní.
Kvůli tomu byla škola uzavřena, nikdo do ní celých devadesát let nevstoupil. Až potom se jedna z velekněžek odvážila do ní vstoupit. Škola byla přesně taková, jakou jí kdosi někdo zanechal. Na pokojích zůstalo vybavení, stejně jako v jídelně, dokonce na každém jiném místě bylo vše, jak to tam někdo zanechal před sto lety.
Trvalo dlouho, než se vše vyklidilo a zrenovovalo. Teď je ale škola hotová a připravená přijmout nové tváře a vychovat nová mláďata.
* * *
Je dáno, že někteří z dnešních teenagerů se v určitém věku (zpravidla to bývá šestnáctý či sedmnáctý rok, může se ale stát, že se změní v patnácti letech) změní na upíří mládě. Bohyně Nyx si je vyvolí a oni musí do Školy noci, aby nezemřeli.
A přesně to se děje i na naší škole. Přijdete jako šestnáctiletí a půjde do třetího ročníku. Naše Škola noci se nachází v Tulse, v americkém státě Oklahoma. Blízko centra Tulsy. Je to stará, rozlehlá budova s kamennými zdmi. V jižní části areálu se do školy dostanete pomocí brány. Je to jediná možnost (spolu s tajným průchodem ve východní zdi, o kterém ale vaše postavy nemají žádné tušení), jak se do školy můžete dostat.
Na pozemky Školy noci v Tulse se dostanete pomocí velké, těžké brány. Vypadá to, že je perfektně zabezpečená a pevná, to aby se tam nedostal nikdo nechtěný. Kov je místy trochu zrezlý, ale nijak to jeho odolnost nenarušuje. Nahoře, v asi dvou a půl metrové výšce - tak je brána vysoká, jsou špičaté, ozdobné hroty.
Kolem celého pozemku je obehnaná vysoká, kamenná zeď.
Když se dostanete za bránu, můžete spatřit několik budov. Tou první, která vás nejspíš upoutá je Nyktin chrám. Je největší a nejhonosnější. Po jeho pravé straně stojí tělocvična a vedle ní stáje, na které navazuje budova, jejíž dveře jsou pevně zamčené a vlastně nikdo kromě velekněžky netuší, co se za jejími dveřmi skrývá.
Po levé straně Nyktina chrámu stojí obrovitá, na první pohled stará budova. V ní se nachází samotná škola - učebny, jídelna, divadelní sál, sborovna. Malou chodbičkou se přes ni dostanete do druhé velké budovy. Tam se nachází dívčí a chlapecká kolej. Když se tam budete chtít dostat z venku, pro chlapce je levý vchod, pro dívky pravý. Mláďata společně obývají přízemí a první patro. V druhém patře se nachází profesorské pokoje, ve třetím poté byt velekněžky.
Živly
Kočky

Pravidla školy noci

17. listopadu 2013 v 0:06
1. Pokud tě stopař najde, noc si tě vybrala. Podstoupíš přeměnu v upíra. Jestliže ale tvé tělo přeměnu odmítne, zemřeš.
2. Pokud jste označení, musíte opustit domov a přestěhovat se do Školy noci. Bude to váš domov po další čtyři roky.
3. Ve Škole noci vyučování začíná v osm hodin večer a končí ve tři hodiny ráno. Tělocvična je otevřená až do rána.
4. Nikdy nemůžete být daleko od dospělých upírů.
5. Formální obřady se konají v Nyktině chámu dvakrát týdně. Při slavnostním zahájení se obracíte na východ, jih, západ a sever, aby se přivolal vzduch, oheň, voda a země.
6. Pokud si vás ve škole vybere jedna z koček, patříte jí. Žádná jiná cesta není.
7. Každá Velekněžka má zvláštní blízkost nebo pravomoci od Bohyně.
8. Pokud někdy z jakéhokoliv důvodu opustíte školu, nemůžete mít na sobě žádnou část uniformy a musíte si zakrýt znamení.
9. Na Škole noci neexistují skříňky. Budete je mít ve vaší třídě. Nestává se, že by někdo něco ukradl. Pokud přeci jenom, dospělí upíři to poznají. Jako Nyx.
10. Dospělí upíři se starají o vaše zdraví. Proto ve Škole noci nenajdete téměř žádné nezdravé jídlo nebo pití.
11. Pokud potkáte na Škole noci i mimo ni dospělého upíra, pozdravíte ho. Váš pozdrav spočívá z přitisknutí pěsti na srdce a lehké úklonu. Upír by vám to ěl samozřejmě oplatit.
12. Venku se upíří mláďata mohou zdržovat od soumraku až po svítání. Každý noví upír to pozná. V praxi to znamená v zimě od 17: 30 do 7: 30. V létě je to pak od 19: 00 do 6: 30. (NON RPG od 7 :00 do 18: 00 nezávisle na ročním období)

Erebovi synové

17. listopadu 2013 v 0:05
Erebovi synové jsou nadaní upíři. Je to organizace určená k ochraně upířího světa. Občas se stane, že jejich pomoci musí využít i některá ze Škol noci.
Upíři, kteří mezi ně patří, jsou většinou velmi statní muži, na kterých je vidět hrdost k tomu, že na tváři mají své znamení.
Erebovi synové se čas od času oddají pouze jedné velekněžce, které slouží bez váhání a do konce života.

Symboly a ročníky

17. listopadu 2013 v 0:03
3. ročník
Co znamená?
Symbol značí stříbrný labyrint bohyně Nyx. Znamená nový začátek.
4. ročník
Co znamená?
Zlatá křídla Erose. Eros je známý jako bůh lásky. Představuje studentský "krok vpřed".
5. ročník
Co znamená?
Nyktin zlatý vůz a cesta ke hvězdám. Hvězdy představují kouzlo dvou let na Škole noci.
6. ročník
Co znamená?
Znázorňuje tři sudičky vyšité stříbrnou siluetou. V šestém ročníku všichni nosí znak osudu, bohyně osudu. Nůžky znamenají poslední rok na Škole noci.
Profesoři
Co znamená?
Stříbrně vyšitý obraz Nyx s rukama zdviženýma před půlměsícem a hvězdami.
Symboly, které značí, do kterého ročníku mládě patří, se nosí vyšité na černém svetříku, který patří ke školní uniformě. Tu ale nosit nemusíte, jediné, co pravidla vyžadují, je mít znak na některé části oblečení. Často to bývá právě svetřík, který se dá zkombinovat s obyčejným oblečením.

Bohyně Nyx

17. listopadu 2013 v 0:02
Nyx je ztělesněním noci, je to bohyně noci. Díky tomu jsou její děti upíři. K poctě Nyx vládnou upířímu světu ženy, ale muži jsou ctěni a respektováni pro jejich role ochránců a společníků.
Nyx je známá pod mnoha jmény: Měnící se žena, Gaia, A'akuluujjusi a dalšími.
Bohyně obdarovává své děti zvláštní mocí. Obdarovaní nemají svůj život lehčí, ba právě naopak. Stávají se z nich velekněžky a bojovníci.
Nyx není žárlivá, mstivá ani závistivá. Ale nesnese lež. Jít po Nyktině cestě není vždy to nejjednodušší a někteří jedinci svou cestu ani nedokončí.
Nyktiným druhem je bůh Ereb.
Nyktin chrám: je otevřený neustále. Dvakrát týdně se v něm pořádají obřady, které se konají hned po vyučování, a vede je velekněžka s pomocí svých čtyř pomocníků. Každý z nich drží jednu svíci, která představuje jeden z živlů. Pátou svíci, ducha, drží velekněžka.